2011. július 4., hétfő

Technika gyakorlása nehéz körülmények között!

Téma/Leírás:
  Fel kell építeni egy szlalom pályát, melyen a következő gyakorlatokat kell elvégezni: 1.) szlalom a bolyák között, 2.) szlalom az erős lábbal, 3.) szlalom a gyenge lábbal, 4.) futás a négyszög körül, 5.) Sprint a kezdő pozícióig.

Gyakorlat időtartama:
Gyakorlat időtartam függ a játékosok állapotától. A gyakorlatot olyan játékosokkal szabad elvégezni akik már rendelkeznek egy jó aerobikus kondícióval.

Segédeszközök:
bolyák, labda.

3 megjegyzés:

flatley09 írta...

Nem rossz amit csinálsz, csak lehetnél kicsit következetesebb is. Pl a postjaid felépítése lehetne azonos. Az elsőnél elfelejtetted leírni a gyakorlat folyamatát. A videóból nekem nem derül ki konkrétan.
Engem mondjuk jobban érdekelnének olyan gyakorlatok, amiket egyedül végezhetek és nem néznek hülyének, amilyen lelkesen kerülgetem a bólyákat a parkban. Nekem valami kevésbé feltűnőre lenne szükségem.
Főleg a kondimat kellene javítanom (erősebb lábak) és a fordulékonységom. (súlypont áthelyezés, minél kisebb területen, a lehető leggyorsabban). A reflexeimet is javítani kéne, meg a labdakezelést.(főleg a gyengébbik lábnál). A passzolásra is rá kéne menni.


Igazából elég magas vagyok (190cm), sztem nem a kapu előtt vagyok a legjobb, bár szeretek ott játszani, csak az nem az én alkatomnak való. Sztem a védekező kp, középső kp poszt az enyém. (Bár nehéz elviselnem, hogy nem én rúghatom a gólokat, mert az a sztár a csapatban:D)

Várom a javaslatokat:D

Gábor S.B. írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Gábor S.B. írta...

Szia
Köszi az észrevételeket, megfontolom amit javasoltál és remélem jobb lesz ezentúl. A másik, bocs hogy csak most válaszolok.
Nos amit írtál magadról nem zárja ki hogy ne legyél támadó, sőt valószínű középcsatárként nagyon jól boldogulnál a pályán. Középpályán ilyen magassággal nem nagyon szoktak játszani, bár ha keményen küzdesz még az is sikerül.
Edzés tervekkel kapcsolatban lesz egyéni edzés címke is. Ott olyan gyakorlatokat fogok felpakolni, amelyeket pont akkor tudod végrehajtani amikor egyedül vagy.
Mivel, majdnem minden szeretnél javítani az alapoknál kell kezdeni, és ezért egy ilyen cikket fogok felrakni amily tippeket add, hogy kell jól dekázni. Gondolom azt mondod most minek az nekem. A dekázás a foci alapja, azzal javítasz a labdabiztonságon amivel megnyitód az utat a nehezebb gyakorlatokhoz.
Amit ajánlok, legyél türelmes magaddal, és gyakorolj,
Gábor